Gårdagen

Datum: 2011-09-30 | Tid: 23:29:46 | Kategori: Vardag

Igår var vi som sagt till Stockholm med skolan! Vi var på museum och stadsvandring och efter de var vi på musikalen Romeo och Julia, den var jätte bra och rolig! En till rolig sak var att när vi stod och väntade utanför Göta lejon så går Danny Saucedo förbi!!! Först tänker jag vänta jag känner igen honom och när han har gått förbi så kom jag på vem de var!! Han stannade 100 meter bort och pratade med någon!!! Att se 2 kändisar på en dag tycker jag är häftigt, först Måns Zelmerlöw i musikalen och sedan Danny!! :D

Efter musikalen åkte vi bussen hem! Vi var hemma vid 00:30!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna till min fotoblogg! 25 Februari 21.12



RSS 2.0