Lyckad natt

Datum: 2013-02-16 | Tid: 12:56:01 | Kategori:

Nattbandyn blev väldigt lyckad! Våran klass som annars suger på att samarbeta var faktiskt bra på det igår, alla kunde hjälpas åt. Det var mycket roligare att hålla i nattbandyn än det är att bara gå och kolla tycker jag! Vi kom till idrottshallen vid 7 och började då att plocka fram sarg, stolar och det vi skulle sälja, det gick smidigt och bra! Efter det satt jag, Jenny, Simon och Daniel i entrén och tog betalt, egentligen skulle vi suttit där till 10 men mellan 9 och halv 10 så gick jag och Jenny för alla hade kommit och det kändes onödigt att sitta 4 stycken där! Sendan var det våran tur i kiosken. Jenny, Madde, Adam, André, Lukas, Andrew och Filip spelade i vårat lag så när dom spelade då hade vi andra hand om det som behövdes göras! Även här mycket bra samarbete! Klassen vann först alla matcher men förlorade semi, tror jag det var!
Alla i klassen, eller nästa alla iallafall hade på oss camouflage tröjor! Dom som spelade var som militärer och då tänkte vi att alla kunde ändå ha lika tröja! Kom hem vid halv 3 och somnade väll runt 3. Vaknade först i morse vid 9 på grund utav några jävla skotrar som lät men jag lyckades som tur va somna om och vaknade sedan klockan 12!
Nu ska jag hoppa in i duschen och 3 ska vi vara hos pappas kusin Tove och fira henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna till min fotoblogg! 25 Februari 21.12



RSS 2.0