När helgen är som bäst

Datum: 2013-02-24 | Tid: 21:55:05 | Kategori:

Har haft en super bra helg hos mormor och morfar! Åkte dit med Sara i fredags morgon, när vi kom dit så hade redan Ingrid och Edith kommit. Vi lekte med dom hela dagen, åkte pulka i backen, åkte skidor och ritade. På kvällen åkte dom hem, så efter maten åkte vi och åkte skidor i spåret. Det gick faktiskt väldigt bra, bra fäste men inget glid men det gick väldigt bra ändå! Efter det kom mamma och hämtade Sara men jag stannade kvar!
I lördags så bakade vi bröd, gick på promenad och gjorde svampsoppa till middag. Min favorit!! Och till efterrätt vanilj pannanotta med frukt på. Vi tittade sedan på mello och höll tummarna för Ulrik Munther! Jag sov över en natt till. På söndag så gjorde vi inget speciellt, man gör hela tiden något men ändå ingen speciell sak. Det är det som är så skönt! På kvällen kom mamma, pappa och Sara och hämtade mig, vi bjöd först på mat. Vi åt köttfärs med potatis gratäng, jätte gott! Nu längtar jag redan till nästa lov så jag kan sova där igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna till min fotoblogg! 25 Februari 21.12



RSS 2.0