Norra Holmnäs

Datum: 2011-07-17 | Tid: 21:19:12 | Kategori: Vardag
I fredags kväll kom vi hit! Igår var vi ute och drog not! vi fick 6 gäddor, och massa sellak, de var jätte gott och senare på kvällen var vi ute och metade och fick några abborar! Idag har vi varit till ett tjäl som pappas kusin hyrt och fiskade lite och då fick sara en laxöring! Nu sitter vi och äter elelr inte jag för innan vi åkte åt jag massa abbore så jag sitter och skriver de hära istället! I morgon ska vi in till Arvidsjaur!

Här är 2 stycken bilder den första är på laxörningen och den andra är på abborarna! bilderna är tagna med min iPhone!




Jusste jag har läst ut boken: Saker som aldrig händer! Den var jätte bra och är helt klart läsvärd!
Nu håller jag på att läsa: Tänk om de här är jag, och hittils värkar den bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna till min fotoblogg! 25 Februari 21.12



RSS 2.0