packa+ boktips

Datum: 2011-07-14 | Tid: 17:22:24 | Kategori: Vardag

Hejsan!
Idag har jag varit och fotat med Alva och Rebecca vid slottet, bilder kommer i ett annat inlägg!
Jag borde inte sitta vid datan nu för jag måste packa tills i morgon då vi åker 07:00 ungefär.
Men jag har ingen aning om vad jag ska packa ner för kläder! Kamerasakerna är redan fixade.
Igår var jag och mamma till san och shoppade lite, och då köpte jag fyra böcker. En har jag redan läst ut och den tycker jag att ni ska läsa, den heter Min typ brorsa! Den är jätte bra!
dom andra tre heter: Mycket mer än så, Saker som aldrig händer, Tänk om det där är jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna till min fotoblogg! 25 Februari 21.12



RSS 2.0