Sista dagen i norrland!

Datum: 2011-07-19 | Tid: 15:36:14 | Kategori: Vardag

Hejsan, idag är de sista dagen här uppe i norrland! Vi åker vid 7 eller 8 i morgon bitti.
Hitills idag har vi bar haft farfars syskon med familjer uppe i farmor och farfars stuga så de blev trångt för stugan är liten! Min lille syrra Sara har namsdag idag och på lördag så grattis!
Just nu är Sara på storholmen med pappas kusins barn, och jag sitter här, men jag är så himla trött för att jag inte sov något idag!


Boktips!

Tänk om de här är jag- Det var en bra bok som jag tycker ni ska läsa!
Saker som aldrig händer- Den ska ni också läsa för att den är bra! 
Min typ brorsa- Den var också jätte bra så läs den!
Alla böckerna är skrivna av samma författare! kommer inte ihåg vad hon heter just nu!

Båda böckerna jag hade med mig har jag läst ut, så igår köpte jag en bok på konsum som heter Tiger, den verkar vara okej.



Nu ska vi äta lite sen lunch och sedan ska pappa och jag ut och fiska så vi kan äta abbore till middag!
Ha de så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna till min fotoblogg! 25 Februari 21.12



RSS 2.0