Söndag efter middag - tisdag kväll

Datum: 2011-07-13 | Tid: 18:25:27 | Kategori: Vardag
Hej hej!
Igår kväll kom jag hem från Östhammar, jag följde med Alva dit och vi åkte buss dit på söndag eftermiddag!
När vi kom fram grillade vi och efter de gick vi ner till havet och badade, det var härligt!
På måndagen åkte vi över till gräsö där vi fotade och badade och senare så åkte vi till öregrund och åt pizza ute efter de åkte vi hem till stugan (där det fanns riktig toa!) vi spelade kort!
sista dagen åkte vi ut med en vatten skoter till en ö, eller jag det var fastlandet men som på en udde utan hus och grejs! Där grillade vi korv och badade. När vi kom tillbaka till bryggan vi åkt från fick vi åka lite, det gick fott men de var hur kul som hellst!! På kvällen fotade jag, Alva och hennes bror, med en iPad, det var skojj de!
Klockan 22:25  åkte vi bussen hem!

Nu kommer lite bilder från dom hära 3 dagarna!








Jag kom som sagt hem igår, på fredag åker vi upp till norrland sedan komemr vi hem på onsdag och på torsdag åker vi ut till rävsten och är där till fredag, sedan är vi hemma 3 dagar och efter det åker vi upp till helsingland!
Mer om allt de senare! Ha de så bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna till min fotoblogg! 25 Februari 21.12



RSS 2.0