Duscha?

Datum: 2011-06-16 | Tid: 13:48:00 | Kategori: Vardag
Ska hoppa in i duschen nu, för ni vill inte se hur mitt hår der ut.
Har inte duschat på X antal dagar!
Sedan ska jag väll gå ut fast det inte är så fint väder, men vad ska jag göra ute, FOTA, kanske? Får se hur jag gör!
Denna vecka har jag ju som sagt varit hos mormor och morfar från måndag till tisdag, det är alltid roligt där!
Igår var jag bara hemma och hade tråkigt och det är jag idag också, och i mogron ska jag inte göra något heller.
Så jag har ju inte så mycket att se fram i mot.

Efter jag har duschat tänkte jag bjuda på några bilder från när Alva och hennes mamma och jag och min mamma var till greklad 2008!  vad sägs om det?
Kommentarer
Postat av: alva

Ingen bild på mig bara

2011-06-16 @ 18:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna till min fotoblogg! 25 Februari 21.12



RSS 2.0