Strömaren

Datum: 2011-06-29 | Tid: 18:52:15 | Kategori: Vardag
Idag har jag varit vid strömaren hela dagenn med Ebba, Alva och Becca!
Det var en varm och solig dag och vi hade det jätte kul!
Jag tyckte jag smörjde in mig ordentligt, men ändå så brände jag mig på armarna, benen, ansiktet och lite av ryggen.
Det var första gången jag badade i sjön i år! Det var 30 grader på ytan men det var kallare längre ner, mend et var ändå jätte skönt!
Det var en mil till strömaren så samanlagt idag har jag cyklat 2 mil, så jag är jätte nöjd.
Nu är jag helt slut, det blev jag på vägen hem!

Nu ska jag, mamma, pappa och Sara till österby och ta ett kvällsdopp och köpa glass, dock tar vi bilen för jag orkar inte cykla mera idag!

Ni får bara en bild därifrån som Becca har tagit med sin Iphone



Här kommer 3 bilder på mig, just nu.
På den sist bilden ser man hur bränd jag är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna till min fotoblogg! 25 Februari 21.12



RSS 2.0