10 sanningar om mig

Datum: 2011-10-25 | Tid: 16:30:42 | Kategori: Vardag

1: Jag hatar att plugga och jag pluggar inte så ofta men det går ändå bra för mig! (jag pluggar bara om det är något viktigt prov, fast på ett prov pluggade jag inte så mycket men fick ändå 55,5 av 57)

2: Jag sjunger hela tiden hemma fast det låtet förgävligt!

3: Ibland kan jag börja skratta fast ingen sa något roligt.

4: Jag gillar inte att få beröm, bara ibland

5: Jag är nöjd med mig själv.

6: jag HATAR att prata in för folk!

7: Jag är väldigt blyg.

8: Jag stressar nästan aldrig upp mig över något!

9: Jag är beroende av min mobil

10: Jag älskar choklad!

Här var 10 sanningar om mig själv, några vet ni säkert!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna till min fotoblogg! 25 Februari 21.12



RSS 2.0