Fredagskväll i soffan med familjen!

Datum: 2011-10-22 | Tid: 22:05:51 | Kategori: Vardag

Hej hej!
Just nu sitter jag i soffan och kollar på Skavlan med familjen, eller kollar och kollar jag kollar mer på mobilen än vad jag gör på tv:n men ändå! Idag har jag mest slappat och varit ut en stund och fotat med Alva men vi fotade inte alls mycket utan det slutade med att vi gick och pratade istället!
På 3 dagar har jag läst ut 4 böcker då ikväll har jag inget att läsa, synd! Jag gillar att läsa böcker och om jag börjar läsa kan jag inte sluta! Så jag kan läsa väldigt länge, i morse tex läste jag ifrån 08:30-11:00 ungefär!
Hoppas ni har en bra helg!

Det här inlägget skulle ha publicerats igår kväll men av någon anledning gjorde det inte de! Så ni får läsa det nu istället! Idag lördag så kollar jag bara på tv själv i mitt rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna till min fotoblogg! 25 Februari 21.12



RSS 2.0