Lär känna mig på 20 dagar!

Datum: 2011-10-28 | Tid: 16:53:19 | Kategori: Vardag

dag 1- Presentera mig själv

dag 2- En nytagen bild på mig
dag 3 Hur jag ser ut en vanlig dag
dag 4- Vad jag stoppar i munnen under en dag
dag 5- En bra och en dålig egenskap
dag 6- Mina husdjur
dag 7- Vad jag vill göra i framtiden
dag 8- Det här stör mig
dag 9- Ett minne jag aldrig glömmer
dag 10- Mitt rum
dag 11- Det godaste jag vet
dag 12- Det här är jag beroende utav
dag 13- Skriva om min vardag från morgon till kväll
dag 14- Ett kort på din data
dag 15- Vad jag helst gör en helg
dag 16- En sak jag önskar jag fick uppleva igen

dag 17- Mina tre finaste bilder
dag 18- Fem webbsidor som jag ofta är inne på
dag 19- Mina rädslor
dag 20- Det här får mig att gråta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna till min fotoblogg! 25 Februari 21.12



RSS 2.0