Garderobsstädnig och filmmys

Datum: 2012-12-22 | Tid: 14:53:40 | Kategori:

Varvar filmmys med att rensa garderoben det var behövligt kan jag säga men än är jag inte klar, tog en paus och tittar på Fullt hus nu.

Funderar på vad jag ska ha på mig på julafton och juldagen och även frisyr, funderar på lockigt men våran locktång suger så då lär det ta evigheter. Ska i varje fall inte ha platt vanligt tråkigt hår! Kläder måste jag tänka på har inte köpt någon klänning för jag hittade inget som föll mig i smaken. Kanske ska ha min ljus röda topp med svarta jeans, men vill samtidigt ha klänning så får se!
Julafton, nyårsafton och midsommarafton är dom ända gångerna som jag bär klänning för jag tycker jag inte passar i det men vid dom tre tillfällena vill jag ha det ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna till min fotoblogg! 25 Februari 21.12



RSS 2.0