Inatt säger vi hej då till 2012 och välkomnar 2013

Datum: 2012-12-31 | Tid: 09:52:49 | Kategori:

Idag är det allra sista dagen av 2012.
Ikväll kommer mammas kompis med familj hit. Vi ska käka gott och sedan komma på alla raketer, vi skjuter inga egna men det gör faktiskt inget vi kommer ju ändå se en massa! Det var några idioter som tjuvstartade och sköt igår natt vid typ 12 tiden, dom kanske hade tagit fel på datum haha! Eller så ville dom bara störa andra människor som faktiskt försökte sova!
Vi kommer så klart kolla på tv på den där gamla gubben som går runt och serverar vin till "låsas människor" och sedan dricker upp det själv! Så dåligt så det blir kul!

2013 hoppas jag blir ett bra år! Jag ska försöka vara lite bättre i skolan och kanske då få lite bättre betyg. Jag tror att vårterminen kommer gå hur fort som hellst och då blir det sommar lov och sen gymnasiet. Det kommer kännas as konstigt att inte gå med dom som jag har gått med i 9 år även fast vi inte är kompisar liksom så kommer det ändå kännas konstigt!
Nu ska jag gå upp ur sängen och läs frukost och sedan ta en dusch och plocka undan lite i rummrt!

Ha en bra kväll! GOTT NYTT ÅR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna till min fotoblogg! 25 Februari 21.12



RSS 2.0