Kanske en obegriplig text

Datum: 2012-12-29 | Tid: 22:39:42 | Kategori:

Det är så himla skönt med lov! Man behöver inte stressa eller bli stressad över något. Inga prov, inga läxor, ingen skola! Jag är annars ganska bra på att inte stressa, blir jag stressad så liksom stänger jag av och gör eller tänker inte på det som gör mig stressad vilket hjälper. Det kanske inte alltid är så bra men det funkar för mig framförallt om det gäller prov och annat som rör skolan!
En sak som jag inte fattar är alla som klagar på att lärarna pressar än, det är förhälvetet ingen lärare som liksom pressar någon, liksom dom som tycker att lärarna förväntar sig för mycket av dom, ja men skit i lärarna då så slipper du pressen!
Jag är inte värsta pluggisen men jag är inte häller den som total skiter i allt! Jag klarar mig i alla ämnen, några med bättre än D men ligger mest på E och D och det är inte för att jag är dålig och helt trög utan det är för att jag är för lat och inte orkar/pallar plugga tillräcklingt. Som tur är så klarar jag mig ända. En sak som jag faktiskt blir stressad över är att plugga, det går värkligen inte!
Jag har B i religion och är så jävla as nöjd över det, på ena provet fick jag C och på andra fick jag A, jag A det är helt jävla sjukt!!!!! Så därför blev det betyget B! jag suger därimot på matte och no ämnena! No är så otroligt tråkigt och så förstår jag inte så bra!
På tal om stressad en till sak som gör mig lite stressad är nationella proven men det går säkert bra, det är mest matten som gör mig orolig men jag har fan bestämt mig för att klara skiten, tänker inte gå på jävla sommarskola!!
Sen det här med gymnasiet, jag har ingen aning om vad för linje eller skola jag ska gå, och vi ska liksom ha valt innan typ mitten av februari eller vad de nu va! Det lutar åt typ samhällskunskap!
Jaja, allt ordnar sig alltid, eller gör det de?? Äsch det är ingen ide att stressa för mycket över det! Får ta det som det kommer!
Nu låter jag lite negativ och har svurit några gånger men skit samma! Det possetivt är väll att snart går jag ut nia och då är det bara 3 år på gymnasiet kvar, sen slipper jag skolan. Jag är så skol trött men det knallar ändå på! Jag är ändå glad över att gå i skolan och när man väl får bra betyg som i religion så blir man ju as nöjd över sig själv och då får man lite motivation till att plugga. Dom religionen jag hade inte pluggar som en tok men jag hade pluggat och de visade resultat!

Väldigt annorlunda och kanske obegripligt inlägg men det var skönt att skriva av sig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna till min fotoblogg! 25 Februari 21.12



RSS 2.0