Aldrig mer 8B

Datum: 2012-06-12 | Tid: 18:32:30 | Kategori: iPhone

Då har man slutat åttan.
Fick betygen idag och jag är nöjd över dom men om jag anstränger mig så kan dom bli bättre. Vi gick och kollade på som som sjöng och när niorna fick sina betyg. Bäst av allt var när lärarna uppträdde med melodin av Loreens låt och hade klätt ut sig så dom såg ut som henne.
Efter avslutningen var jag med Ebba, Becca och My, vi gick runt lite ich sedan hem till mig och dunkade musik. När dom gick hem hade jag huvudvärk men nu är den borta.
Gå in på min fina vänn Ebbas blogg för att hon se nämligen filmat när hon åt en macka samtidigt som hon dansade till waka waka. www.ebbablomqviist.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna till min fotoblogg! 25 Februari 21.12



RSS 2.0