Bild x 2

Datum: 2012-05-09 | Tid: 17:44:48 | Kategori: iPhone

Har två stycken bilduppgifter som ska in på tisdag och jag borde verkligen göra dom nu så jag slipper göra det i helgen eller kvällen före. MEN jag orkar inte!
Det är så jävla tråkigt, jag hatar bild så det gör ju inte saken bättre.
Jag ska rita en perspektiv bild, och det ser för jävligt ut eftersom jag inte kan rita! Sen ska jag också skriva en bild analys om en bild och vi fick välja mellan fyra stycken men jag gillade ingen av dom! Gör uppgifterna i morgon i stället!
Det blev ett negativt inlägg men hoppas inte det gör något. Jag kan inte komma på en enda positiv sak att skriva förutom att det snart är sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna till min fotoblogg! 25 Februari 21.12



RSS 2.0