Musik

Datum: 2012-05-18 | Tid: 11:23:07 | Kategori: Vardag
Hejhej! Sitter och lyssnar på musik, musik från One Tree Hill serien, den musiken är riktigt bra fast det inte är min "vanliga" musik smak.
Här är mina favoriter just nu:
The first cut is the deepest - acoustic version - Sheryl Crow
You´ll ask for me - Tyler Hilton
I don´t want to be- live - Gavin DeGraw

Idag lite senare så kommer farfar hit.
I morgon kommer mammas kompis med familj hit på middag.
På söndag så kommer mammas syster med familj hit.
Så det är något varje dag men der känns bra.
Igåt skickade jag in teknik uppsatsen så nu behövr jag inte göra något mera i helgen än att plugga lite till so provet som är på tisdag.


En bild från i somras som får en att vilja ha sommar ännu mera nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna till min fotoblogg! 25 Februari 21.12



RSS 2.0