Syster x3 + lite babbel

Datum: 2012-05-14 | Tid: 19:43:58 | Kategori: Foto




Nästan varje gång jag ska ladda upp bilder till bloggen från datan så går det inte, den första bilden går bra men sen funkar det inte. typisk.
Nu sitter jag vid datan som jag inte borde göra jag borde plugga till svenska provet i morgon och göra ett teknik arbete som ska in senare i veckan men jag orkar inte jag blir så stressad av att plugga och så blir jag mer stressas över att jag borde plugga och då blir det bara pannkaka! Vi får hoppas på att provet går bra och så gör jag tekniken i morgon.
Idag hade jag ridning och jag hade bästa Buster och det gick kalasbra, okej inte kalasbra men det kändes bra.
Nu är det inte allt många veckor kvar till sommarlovet. LÄNGTAR. Redan om 2 veckor ska betygen vara satta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna till min fotoblogg! 25 Februari 21.12



RSS 2.0