Balen 2013

Datum: 2013-06-13 | Tid: 14:26:18 | Kategori: Vardag
 
,
 
I förrgår kväll, alltså i tisdags hade vi nior bal. Det var jätte roligt, alla var jätte fina i sina klänningar och killarna i sina kostymer. Alla dansade och hade jätte kul. Jag trodde att jag inte skulle dansa så mycket som jag faktiskt gjorde och det var as kul. klockan 1 var det roliga slut och min fötter ömmade + att jag hade skavsår. Jag dansade i mina klackskor hela kvällen så det var ju inte så konstigt att jag hade ont i fötterna. Kvällen va perfekt och jag vill gärna ha bal igen, typ nu! Hur rolig kväll som helst som jag inte kommer att glömma i första taget.
Vi har haft bugg lektioner inför balen så alla dansade bugg som proffs, eller ja kanske inte proffs då men alla var duktiga.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna till min fotoblogg! 25 Februari 21.12



RSS 2.0