Klassresan

Datum: 2013-06-18 | Tid: 12:24:47 | Kategori: Vardag

Igår kväll kom jag hem från klassresan med klassen. Vi åkte tidigt i lördags! Vi åkte till Göteborg, jag har haft det jätte kul. Vi spelade kort, vi spelade minigolf, vi åkte paddan, vi gick på universeum och vi gick på Liseberg! Jag åkte Liseberg banan 3 gånger och jag hatar berg och dal banor, skrek som en galning kan jag säga, haha!
Nu känns det konstigt och sorgligt att vi kommer att splittras efter 9 år tillsammans!
Jag hade hursomhelst det jätte bra där nere och jag tror att hela klassen hade det också! Så det är en resa som jag sent kommer att glömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna till min fotoblogg! 25 Februari 21.12



RSS 2.0