Midsommar

Datum: 2013-06-23 | Tid: 20:58:41 | Kategori: Vardag

I torsdags så åkte vi upp till Bockmyra!
Vi var där med mormor och morfar, min moster och hennes man och min kusin!
På morgon på midsommaraftonen så gjorde vi kransar, vid lunch tid så åkte vi till Delsbo! Vi åt lunchen där och kollade när dom ställde upp midsommarstången. Efter det åkte vi hem och käkade middag, grillat och efter det jordgupp tårta såklart! Dagen efter gjorde vi inget speciellt utan bara var vid stugorna och hade det bra, vi åkte ner till Glombo för ett dopp i sjön men jag badade inte för det var iskallt i vattnet men Sara och Edith badade! Idag så packade vi och sen vid halv 4 så åkte vi hem! Mormor och morfar stannade kvar och dom var även där innan oss!
Jag har haft en jätte härlig och mysig midsommarhelg! Jag tycker alltid det är så kul där uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna till min fotoblogg! 25 Februari 21.12



RSS 2.0