Skolavslutningen 2013

Datum: 2013-06-13 | Tid: 15:00:19 | Kategori: Vardag
 
 

 
Idag slutade jag nian, det känns sorligt men ändå skönt. Fast jag tror inte att jag riktigt har fattat att jag aldrig kommer gå tillbaka till Örbyhus skola igen. Vi kommer aldrig mer vara 9B. Våran klass kommer att splittras och det känns lite sorligt. Fast idag var inte sista gången som vår klass var samlade för vi ska nämligen på klass resa till Göteborg på lördag. Vi stannar där till på måndag och på måndag kväll kommer va den sista gången vi ses som klass.
Idag på avslutningen var alla så fina och så kom jag där i jeans shorts, men det var nämligen så att jag var lite sent ute med att leta klänning, jag var inne igår och jag hittade inte en ändå som faktiskt gick att ha på sig. Så jag får väll skylla mig själv!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna till min fotoblogg! 25 Februari 21.12



RSS 2.0