Bara 6 skoldagar kvar i högstadiet

Datum: 2013-05-31 | Tid: 21:30:43 | Kategori:

Sista provet i grundskolan är avklarat idag!! Jag kan knappt fatta att jag om 6 skoldagar slutar nian, känns som att allt har gått så fort! Känns jätte bra att börja gymnasiet men lite sorgligt också, jag har ju trots allt gått på samma skola sen förskolan. Jag har också gått med dom flesta i klassen ända sedan dagis, det är ju typ 9 år! Av dom 6 dagarna som är kvar så är det typ 2 vanliga skoldagar!
På måndag har vi restdag och på tisdag åker 6-9 till Stockholm och går på Skansen och sedan musikal, west side story! Den 11 har vi vårbal, som jag längtar!!! Den13 är det skolavslutning!
Dom två andra niorna åker på klassresa den 6 men vi kommer att åka den 15 så det blir ju på sommarlovet. Vi ska åka till Göteborg som typ alla gör men det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna till min fotoblogg! 25 Februari 21.12



RSS 2.0